Thursday, November 13, 2008

气死人

真是气煞

迟迟未送到我家的大学科目课本,让我有些担心。于是写了封电邮给SIM。
SIM负责人叫我亲自发电邮给伦敦大学UOL。

好,我今天早上一开电邮箱,就马上发电邮给伦敦大学。
现在再度开我的电邮箱...啊,真有‘效率’,我的一封询问电邮得到了立即的回应。
真的有‘效率’吗?才不是!

我承认我缴交学费是‘迟’了些,但是还不至于过期不还钱啊。我是在指定期限内交学费的。他们不应该有如此态度,甚至把我给遗漏掉!试问如果我不询问他们,他们还真的会忘了我,不给我课本。

真可恶,要钱的时候就十分准时出信件来向我们‘掏钱’。钱到手了还工作不认真,频频犯错。


以下是电邮的部分内容...

Please note a consignment of study materials has been sent to you on behalf of the External Programme today at the above address by courier.
If you wish to track the progress of this consignment please use the link below:
www.gemworldwide.net

Please note there may be a delay of up to 24hrs before initial tracking information is available. Delivery of your consignment will be made within 2-5 days.
The package will contain a consignment note, listing in full the materials enclosed. Please Notify the Despatch office immediately should there be any discrepancy.
Please also remember to advise us if any details of your delivery address or contact numbers alter.

Yours sincerely
Pamela RobertsDespatch Manager
despatch@lon.ac.uk

No comments: